Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga – odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
– previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju , dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
– pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
– če artikel vrneš osebno na enem izmed prevzemnih mest, daj artikel na vpogled referentu,
– pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(monitorji, LCD televizorji …)
– v tiskalnike ne vstavljaj kartuš ali tonerjev dokler nisi prepričan o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
– nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
– prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,
– ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
– vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
– vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
– odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,
Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate.
ODŠKODNINA ZA ZNIŽANO VREDNOST BLAGA:
– pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, v kolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
– v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
– v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
– pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.
PRAVNE IN FIZIČNE OSEBE, KI OPRAVLJAJO PRIDOBITVENO DEJAVNOST
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.
Pri nakupu po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo.
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.